Enigma – kuidas lahendada?

Enigma on üle maailma palju populaarsust võitnud mõistatus, sellest annavad tunnistust ka talle pandud suur hulk toredaid nimesid: Senbikiya, Oekaki Link, Number-Net, Pict-Link, Pixelink, Pixel-link, Cizgi Karala!, Zahlen Logical, ArtLink, Arukone, Paint by Pairs, Logic Square, Filipiini mõistatus, Ketten Puzzles, Zoekplaatjes, Pictlink, Number Net, Number Net Logic, Cizgi Karala, Dibujo Con Caminos, רותפו רושק , Uneste Patratelele, Drawing Link-Up ja paljud teised.

Enigma on nagu jaapani mõistatuski peitepildimõistatus, ainult et enigmas  tuleb pilt “ilmutada” ühesuguseid numbreid radadega ühendades.

Ruutude arv, mida rada läbib, sõltub ühendatavatest numbritest, kusjuures arvesse lähevad ka ruudud, milles number asetseb. Rada saab kulgeda horisontaal- või vertikaalsuunal, diagonaalsuund ei ole lubatud.

Rajad ei tohi omavahel ristuda ega iseend mitu korda läbida.

Iga rada on unikaalne, st et lõpplahenduses ei saa olla mitut viisi, kuidas numbreid omavahel ühendada.

Kõige lihtsam on alustada numbritest 1 ja 2. Kuna iga rada sisaldab ka ruutu, milles number asetseb, siis on selge, et number 1ga ruudud ongi üheruudulised rajad. Number 2ga ruutude ühendamiseks on samuti reeglina vähe võimalusi. Niimoodi samm-sammult suuremate radade tegemise suunas saategi mõistatuse lahendatud.

Kui te olete kõik numbrid omavahel ühendanud, värvige rajad, et lahenduspilt lõplikult “ilmutada”.

Hiina müür – kuidas lahendada?
SUGURU lahendamsie õpetus
Minu ostukorv
Sulge hiljuti vaadatud
Kategooriad